Müügitingimused
Üldtingimused
- Müügitingimused kehtivad popshop.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe popshop.ee (edaspidi E-pood) omanikfirma Antari Kaubandus OÜ (edaspidi Müüja) vahel E-poest ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
- Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
- Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
- Kliendi ja E-poe vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste või kohtu kaudu.
Hinnad
- Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hindadele lisandub transpordikulu.
- Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.
Tellimuse vormistamine
- Lisa toode “Ostukorvi,” eelnevalt valides vajadusel toote suurus/värv või muu parameeter
- Klikides “Vaata ostukorvi” saad kasutada olemasolevat sooduskupongi.
- Kui oled oma ostukorvis veendunud, kliki “Vormista tellimus”.
- Meie E-poes on Teil võimalik ostu sooritada nii registreerunud kliendina, kui ka külalisena.
- Külalisena on Teil vajalik täita nõutud väljad, kliendina olete Te andmebaasis ning saate mugavalt klikkida “Jätka.”
- Võimalik on valida erinevate kohaletoimetamise võimaluste vahel- valides Teile lähim pakiautomaat ning klikkida “Jätka.”
- Kaubale ise järgi tulles on Teil võimalik tasuda sularahas või kaardimaksega.
- Teie tellimus võetakse vastu ning sellega tegeletakse viivitamatult.
- Probleemide või küsimuste korral võtke ühendust e-maili aadressil: info@popshop.ee.
Makseviisid
- Swedbank AS pangalingi makse võimalus
- SEB Pank AS pangalingi makse võimalus
- LHV Pank AS pangalingi makse võimalus
- Luminor Pank AS pangalingi makse võimalus
- Tasumine ülekandega arveldusarvele.
- Soome pangalingid
- Krediitkaardid
- NB! Juhul kui klient tagastab (osaliselt) kauba, siis müüja tagastab kliendile toodete ostusumma, millest on lahutatud kohaletoimetamise tasu.
Kaupade transport
- PopShop tarnib kaupa üle kogu Eesti, lisaks Balti riigid ja Soome.
- PopShop tarnepartneriteks on Omniva, Itella ja DPD. Tarnida on võimalik pakiautomaatidesse.
- Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel.
- Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
- Pärast müügitingimuste jõustumist komplekteerib E-pood tellimuse 1-3 tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikafirmale.
- E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates müügilepingu jõustumise hetkest.
- Kui tellimuse summa on suurem kui 49 € on transport üle Eesti TASUTA.
- Pakiautomaati jõuab Teie pakk 1-3 tööpäeva jooksul olenevalt tellitud sihtkohast.
- Maksimaalne tarne pikkus 7 tööpäeva.
Kaupade tagastamine
- E-poest ostetud kaupadele kehtib füüsilisest isikust tarbijale 14-päevane tagastusõigus.
- Tagastatav toode peab olema komplektne ja pakend ning etiketid rikkumata.
- Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama taganemisavalduse e-post aadressile info@popshop.ee. Pärast taganemisavalduse esitamist tuleb Kliendil Kaup viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, Müüjale tagastada.
- Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijale lepingu alusel saadud tasud.
- Klient on kohustatud kandma kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud.
Vääramatu jõud
- Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või viivituste eest, mis on tekkinud vääramatust jõust.
- E-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest.
Pretensioonide esitamise kord
- Kliendil on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.
- E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba müügitingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
- Kliendil on õigus puuduse ilmnemise korral pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel Kauba ostu eest tasuti.
- Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust 14 päeva jooksul peale pretensiooni kättesaamist.
Isikuandmete kaitse
- Klient kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega.
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja transpordi ning makse korraldamiseks.
- Transpordi ja makse korraldamise huvides edastab Veebipood vajaminevad andmed vastavatele ettevõtetele.
- E-pood järgib isikuandmete kaitsel häid tavasid ja juhindub Isikuandmete kaitse seadusest.
Müügitingimused
Üldtingimused
- Müügitingimused kehtivad popshop.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe popshop.ee (edaspidi E-pood) omanikfirma Antari Kaubandus OÜ (edaspidi Müüja) vahel E-poest ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
- Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
- Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
- Kliendi ja E-poe vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste või kohtu kaudu.
Hinnad
- Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hindadele lisandub transpordikulu.
- Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.
Tellimuse vormistamine
- Valige sobivad tooted välja ning lisage need ostukorvi.
- Täitke ära isikuandmed ning valige endale sobiv transpordi- ja makseviis.
- Kinnitage tellimus ning suunduge maksma.
Kaupade transport
- Pärast müügitingimuste jõustumist komplekteerib E-pood tellimuse 1-3 tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikafirmale.
- E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates müügilepingu jõustumise hetkest.
Kaupade tagastamine
- E-poest ostetud kaupadele kehtib füüsilisest isikust tarbijale 14-päevane tagastusõigus.
- Tagastatav toode peab olema komplektne ja pakend ning etiketid rikkumata.
- Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama taganemisavalduse e-post aadressile info@popshop.ee. Pärast taganemisavalduse esitamist tuleb Kliendil Kaup viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, Müüjale tagastada.
- Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijale lepingu alusel saadud tasud.
- Klient on kohustatud kandma kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud.
Vääramatu jõud
- Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või viivituste eest, mis on tekkinud vääramatust jõust.
- E-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest.
Pretensioonide esitamise kord
- Kliendil on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.
- E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba müügitingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
- Kliendil on õigus puuduse ilmnemise korral pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel Kauba ostu eest tasuti.
- Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust 14 päeva jooksul peale pretensiooni kättesaamist.
Isikuandmete kaitse
- Klient kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega.
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja transpordi ning makse korraldamiseks.
- Transpordi ja makse korraldamise huvides edastab Veebipood vajaminevad andmed vastavatele ettevõtetele.
- E-pood järgib isikuandmete kaitsel häid tavasid ja juhindub Isikuandmete kaitse seadusest.