Müügitingimused

Üldtingimused

  • Müügitingimused kehtivad popshop.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe popshop.ee (edaspidi E-pood) omanikfirma Antari Kaubandus OÜ (edaspidi Müüja) vahel E-poest ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
  • Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
  • Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
  • Kliendi ja E-poe vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste või kohtu kaudu.

Hinnad

  • Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hindadele lisandub transpordikulu.
  • Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.

Tellimuse vormistamine

  • Lisa toode “Ostukorvi,” eelnevalt valides vajadusel toote suurus/värv või muu parameeter
  • Klikides “Vaata ostukorvi” saad kasutada olemasolevat sooduskupongi.
  • Kui oled oma ostukorvis veendunud, kliki “Vormista tellimus”.
  • Meie E-poes on Teil võimalik ostu sooritada nii registreerunud kliendina, kui ka külalisena.
  • Külalisena on Teil vajalik täita nõutud väljad, kliendina olete Te andmebaasis ning saate mugavalt klikkida “Jätka.”
  • Võimalik on valida erinevate kohaletoimetamise võimaluste vahel- valides Teile lähim pakiautomaat ning klikkida “Jätka.”
  • Kaubale ise järgi tulles on Teil võimalik tasuda sularahas või kaardimaksega.
  • Teie tellimus võetakse vastu ning sellega tegeletakse viivitamatult.
  • Probleemide või küsimuste korral võtke ühendust e-maili aadressil: info@popshop.ee.

Makseviisid

  • Swedbank AS pangalingi makse võimalus
  • SEB Pank AS pangalingi makse võimalus
  • LHV Pank AS pangalingi makse võimalus
  • Luminor Pank AS pangalingi makse võimalus
  • Tasumine ülekandega arveldusarvele.
  • Soome pangalingid
  • Krediitkaardid
  • NB! Juhul kui klient tagastab (osaliselt) kauba, siis müüja tagastab kliendile toodete ostusumma, millest on lahutatud kohaletoimetamise tasu.

Kaupade transport

  • PopShop tarnib kaupa üle kogu Eesti, lisaks Balti riigid ja Soome.
  • PopShop tarnepartneriteks on Omniva, Itella ja DPD. Tarnida on võimalik pakiautomaatidesse.
  • Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel.
  • Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
  • Pärast müügitingimuste jõustumist komplekteerib E-pood tellimuse 1-3 tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikafirmale.
  • E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates müügilepingu jõustumise hetkest.
  • Kui tellimuse summa on suurem kui 49 € on transport üle Eesti TASUTA.
  • Pakiautomaati jõuab Teie pakk 1-3 tööpäeva jooksul olenevalt tellitud sihtkohast.
  • Maksimaalne tarne pikkus 7 tööpäeva.

Kaupade tagastamine

  • E-poest ostetud kaupadele kehtib füüsilisest isikust tarbijale 14-päevane tagastusõigus.
  • Tagastatav toode peab olema komplektne ja pakend ning etiketid rikkumata.
  • Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama  taganemisavalduse e-post aadressile info@popshop.ee. Pärast taganemisavalduse esitamist tuleb Kliendil Kaup viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, Müüjale tagastada.
  • Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijale lepingu alusel saadud tasud.
  • Klient on kohustatud kandma kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud.

Vääramatu jõud

  • Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või viivituste eest, mis on tekkinud vääramatust jõust.
  • E-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest.

Pretensioonide esitamise kord

  • Kliendil on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.
  • E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba müügitingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
  • Kliendil on õigus puuduse ilmnemise korral pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel Kauba ostu eest tasuti.
  • Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust 14 päeva jooksul peale pretensiooni kättesaamist.

Isikuandmete kaitse

  • Klient kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega.
  • Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja transpordi ning makse korraldamiseks.
  • Transpordi ja makse korraldamise huvides edastab Veebipood vajaminevad andmed vastavatele ettevõtetele.
  • E-pood järgib isikuandmete kaitsel häid tavasid ja juhindub Isikuandmete kaitse seadusest.

Müügitingimused

Üldtingimused

  • Müügitingimused kehtivad popshop.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe popshop.ee (edaspidi E-pood) omanikfirma Antari Kaubandus OÜ (edaspidi Müüja) vahel E-poest ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
  • Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
  • Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
  • Kliendi ja E-poe vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste või kohtu kaudu.

Hinnad

  • Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hindadele lisandub transpordikulu.
  • Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.

Tellimuse vormistamine

  • Valige sobivad tooted välja ning lisage need ostukorvi.
  • Täitke ära isikuandmed ning valige endale sobiv transpordi- ja makseviis.
  • Kinnitage tellimus ning suunduge maksma.

Kaupade transport

  • Pärast müügitingimuste jõustumist komplekteerib E-pood tellimuse 1-3 tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikafirmale.
  • E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates müügilepingu jõustumise hetkest.

Kaupade tagastamine

  • E-poest ostetud kaupadele kehtib füüsilisest isikust tarbijale 14-päevane tagastusõigus.
  • Tagastatav toode peab olema komplektne ja pakend ning etiketid rikkumata.
  • Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama  taganemisavalduse e-post aadressile info@popshop.ee. Pärast taganemisavalduse esitamist tuleb Kliendil Kaup viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, Müüjale tagastada.
  • Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijale lepingu alusel saadud tasud.
  • Klient on kohustatud kandma kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud.

Vääramatu jõud

  • Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või viivituste eest, mis on tekkinud vääramatust jõust.
  • E-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest.

Pretensioonide esitamise kord

  • Kliendil on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.
  • E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba müügitingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
  • Kliendil on õigus puuduse ilmnemise korral pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel Kauba ostu eest tasuti.
  • Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust 14 päeva jooksul peale pretensiooni kättesaamist.

Isikuandmete kaitse

  • Klient kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega.
  • Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja transpordi ning makse korraldamiseks.
  • Transpordi ja makse korraldamise huvides edastab Veebipood vajaminevad andmed vastavatele ettevõtetele.
  • E-pood järgib isikuandmete kaitsel häid tavasid ja juhindub Isikuandmete kaitse seadusest.